Til arrangementer

Familielørdag: Spilldag med Bibliogames

Film og spill
For alle

Bibliogames kommer på besøk med masse kule spill og konsoller.

Gratis - ingen påmelding

lør 17. februar

Sola bibliotek

Vi får besøk av Bibliogames, og de har med seg masse kule spill og konsoller.

Magnus og resten av gjengen har blant annet med seg dette, i tillegg til mange andre spill:
- 2 stk Meta Quest 3 VR-headset med Gorilla Tag og Beat Saber.
- PS5 med FC24 og Bonkies.
- xBox med Gang Beasts, Flight Simulator og Forza Horizon.

I tillegg har de med førstepremien i Bibliobattles sin Minecraftkonkurranse, nemlig en Nintendo Switch med ulike spill, blant annet Mario Kart. Denne konkurransen ble vunnet av Marie, som spilte for Sola bibliotek. Hun kommer også til å være til stede for å kaste litt glans over arrangementet, og deler nok sine Minecraft-triks med de som spør.

Klokken 12 blir det turnering i Mario Kart på Intimscenen for de mellom 9 og 15 år, med premier til de fire finalistene. (NB! Det er ingen nedre aldersgrense for publikum.) Påmelding til turneringen skjer på selve dagen, og det er plass til ca 16 spillere til sammen.

Det er ingen plassbilletter til turneringen, så alle er velkommen til å titte innom underveis.

Alt er gratis!